Snel op de hoogte via sms of e-mail
Het kan gebeuren dat er ongeplande onderbrekingen en storingen optreden aan de watervoorziening en dan bent u als klant graag zo snel mogelijk op de hoogte. De Watergroep stuurt haar klanten in geval van zo'n ongeplande storing automatisch een sms en e-mail. U ontvangt een bericht van De Watergroep met wat er precies aan de hand is, hoe lang de storing zal duren en wanneer de situatie terug ok is.
Wil u deze meldingen ontvangen? Voeg dan zeker uw gsm-nummer en e-mailadres toe in uw persoonlijke online klantenzone.
De meest recente informatie over alle storingen en werken kan je raadplegen via www.dewatergroep.be/nl-be/storingen-en-werken
Vragen?
Een dringend probleem? Neem dan contact op met De Watergroep via het klantennummer 02 238 96 99 (zowel tijdens als buiten de kantooruren).
Een vraag of een probleem dat niet dringt? Vul dan het online contactformulier in op de website van De Watergroep, www.dewatergroep.be.