Naar inhoud
Wezembeek-Oppem
  • nl
  • fr
  1. Home
  2. Nieuws
  3. De Watergroep brengt u automatisch op de hoogte van ongeplande storingen en werken
Menu
  • Contact & openingsuren
  • A tot Z
  • Sitemap
  • E-loket
  • Stratenplan
  • Bedrijvengids
  • Bestuur

    Adviesraden, politieke organen, beleidsdocumenten, vacatures, belastingen, subsidies, klachten ...

  • Leven en burger

    Bevolking, burgerlijke stand, vreemdelingendienst, verkiezingen, burenbemiddeling, nieuwe inwoner ...

  • Welzijn

    Onderwijs en opvang, OCMW, hulpdiensten en veiligheid, gezondheid ...

  • Economie

    Werken en ondernemen, reclame, taxivergunning ...

  • Vrije Tijd

    Bibliotheek, sport, gemeentelijke infrastructuren, cultuur, evenementen, jeugd, verenigingen ...

  • Wonen en omgeving

    Afval, openbare werken, huisvesting, woonkwaliteit, (ver)bouwen, mobiliteit en verkeer, premies en tegemoetkomingen ...

  • Subsidies en premies

    Premies en financiële tegemoetkomingen wonen, premies milieu en duurzaamheid, gemeentelijke subsidies vrije tijd en samenleven, sociale tegemoetkomingen, ...

De Watergroep brengt u automatisch op de hoogte van ongeplande storingen en werken

Gepubliceerd opmaandag 24 okt 2022 om 14:52

Snel op de hoogte via sms of e-mail

Het kan gebeuren dat er ongeplande onderbrekingen en storingen optreden aan de watervoorziening en dan ben je als klant graag zo snel mogelijk op de hoogte. De Watergroep stuurt haar klanten in geval van zo'n ongeplande storing voortaan automatisch een sms en e-mailbericht.

Wat betekent dit voor u als inwoner?

Alle inwoners waarvan De Watergroep via de klantenzone over een geldig e-mailadres en/of gsm-nummer beschikt, worden automatisch op de hoogte gebracht van een ongeplande waterstoring. In die boodschap geeft De Watergroep telkens mee wat er aan de hand is en wanneer de storing ten laatste terug van de baan is.

De meest recente informatie over storingen en werken is (net zoals vroeger) ook terug te vinden op de website www.dewatergroep.be/storing, en uiteraard ook telefonisch via 02 238 96 99.

Tip! Wil u zeker zijn dat u op de hoogte gebracht wordt? Kijk uw gegevens na in de klantenzone van De Watergroep en vul ze eventueel aan.

Vragen?

Een dringend probleem? Neem dan contact op met De Watergroep via het klantennummer 02 238 96 99 (zowel tijdens als buiten de kantooruren).

Een vraag of een probleem dat niet dringt? Vul dan het online contactformulier in op de website van De Watergroep, www.dewatergroep.be.

Meest gelezen

  • Renovatieverplichting vanaf 2023
  • Bestel de jaarsticker 2023 voor de gft-container
  • Help ons op weg naar een betere mobiliteit! Bepaal nu het voorkeursscenario mee

Ook interessant

  • Vermijd zwerfvuil: bied uw zak in een bak aan

  • De Mijn VerbouwLening niet langer renteloos

  • Maatregelen bestuur tegen energiecrisis

Thema's

  • Openbare werken
  • Wonen en omgeving

Contacteer ons

Administratief Centrum City Hall
Adres
Louis Marcelisstraat 140 1970   Wezembeek-Oppem
T
02 783 12 11
E-mail
info@wezembeek-oppem.be
Ondernemingsnummer
0207.506.061
BTW nr.
BE 0207.506.061
Post doet u in de brievenbus, gelegen aan de achterkant van het gebouw net voor de ingang van de ondergrondse parking.

Ook interessant

  • Openingsuren
  • E-loket
  • Vacatures
  • Activiteitenkalender

Social Media

  • Volg ons op Facebook
  • © 2023
  • privacy
  • cookiebeleid
  • sitemap
  • merkt u nog fouten?
  • lcp.nv 2023 ©
Naar top
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • E-mail