Snel op de hoogte via sms of e-mail
Het kan gebeuren dat er ongeplande onderbrekingen en storingen optreden aan de watervoorziening en dan ben je als klant graag zo snel mogelijk op de hoogte. De Watergroep stuurt haar klanten in geval van zo'n ongeplande storing voortaan automatisch een sms en e-mailbericht.
Wat betekent dit voor u als inwoner?
Alle inwoners waarvan De Watergroep via de klantenzone over een geldig e-mailadres en/of gsm-nummer beschikt, worden automatisch op de hoogte gebracht van een ongeplande waterstoring. In die boodschap geeft De Watergroep telkens mee wat er aan de hand is en wanneer de storing ten laatste terug van de baan is.
De meest recente informatie over storingen en werken is (net zoals vroeger) ook terug te vinden op de website www.dewatergroep.be/storing, en uiteraard ook telefonisch via 02 238 96 99.
Tip! Wil u zeker zijn dat u op de hoogte gebracht wordt? Kijk uw gegevens na in de klantenzone van De Watergroep en vul ze eventueel aan.
Vragen?
Een dringend probleem? Neem dan contact op met De Watergroep via het klantennummer 02 238 96 99 (zowel tijdens als buiten de kantooruren).
Een vraag of een probleem dat niet dringt? Vul dan het online contactformulier in op de website van De Watergroep, www.dewatergroep.be.