Gemeente Wezembeek-Oppem
  • Terug naar startpagina
  • Print
  • Sitemap
  • Trefwoordenlijst
Share/Save/Bookmark

Grondgebiedszaken

De dienst grondgebiedszaken staat in voor het gemeentelijk patrimonium in de meest ruime zin.
Deze dienst zorgt onder meer voor het uitvoeren van werken aan gebouwen, wegen en parken van de gemeente in eigen regie of met aannemers.

In de verschillende administraties onder deze dienst kunnen de bewoners terecht voor stedenbouwkundige vergunningen, milieuvergunningen, informatie over afvalophaling, premies, advies over het bomenbestand, het rooien van bomen en allerhande informatie met betrekking op wegen met bijhorende infrastructuur, zoals straatverlichting, rioolaansluitingen, aansluiting op nutsleidingen, kortom alles met betrekking tot het gemeentelijk patrimonium.

Indien u een parkeerverbod of tijdelijk een container op de rijweg voor uw woning wenst te plaatsen, dan kunt u informatie en toelating vragen bij de administratie wegen en verkeer.

Openingsuren

Voormiddag   Namiddag
Maandag

8u30 - 11u45

gesloten

Woensdag

8u30 - 11u45

gesloten

Donderdag

8u30 - 11u45

gesloten


Overzicht dienst en medewerkers


Koen Simons  

Diensthoofd
( 02 783 12 58


Administratie Omgeving



Bart Fillé 
Omgevingsambtenaar
( 02 783 12 66

Eli Geyzels 
Huisvestingsambtenaar
( 02 783 12 32

Marlou Abspoel 
Administratief medewerker
( 02 783 12 43

Martine Merckx 
Administratief medewerker
( 02 783 12 35



Administratie Groenplan


William Vleugels

Landschapsarchitect
( 02 783 12 19


Administratie Wegen, Verkeer en Mobiliteit


Kelly De Vos 

Administratief hoofdmedewerker
( 02 783 12 21


Administratie Gebouwen


Els Penné  

Architect
( 02 783 12 39

 

GEMEENTEHUIS WEZEMBEEK-OPPEM
Ondernemingsnummer 0207 506 061 
Louis Marcelisstraat 134 - 1970 Wezembeek-Oppem -T 02 783 12 11

design & development by e2e NV