Gemeente Wezembeek-Oppem
  • Terug naar startpagina
  • Print
  • Sitemap
  • Trefwoordenlijst
Share/Save/Bookmark

Personeelsdienst

De belangrijkste taak van de personeelsdienst bestaat uit de interne administratie van het personeel zoals weddenberekening, verlofregeling, loopbaanevolutie, aanwervingen en bevorderingen.

Maar ook het vormingsbeleid, het organiseren van diverse opleidingen, het opstellen van het administratief en geldelijk statuut voor het gemeentepersoneel maken een belangrijk deel uit van de personeelsdienst.

U kan er terecht met uw vragen over aanwervings- en bevorderingsvoorwaarden, vacante betrekkingen, tewerkstelling van gesco's en startbanen en vakantiejobs.

Contact
Interne Zaken

Louis Marcelisstraat 134
1970 Wezembeek-Oppem

> NIEUW ADRES VANAF
1 OKTOBER 2018:

Witte-Dovenetellaan 3D
1970 Wezembeek-Oppem


Bestuurssecretaris, afdelingshoofd
Katrien Gilis
( 02 783 12 36



Hoofdmedewerker personeel
Dirk Van Sever
( 02 783 12 40



Hoofdmedewerker onderwijs
Edwin Middernacht
( 02 783 12 63



Secretarie, Secretariaat Burgemeester
Ann Pasteels
( 02/783 12 14
7 02/731 06 72



ICT-verantwoordelijke
Koen Vlaeyen
( 02/783 12 45



Administratieve medewerker
Dora Rabaey
( 02/783 12 61

GEMEENTEHUIS WEZEMBEEK-OPPEM
Ondernemingsnummer 0207 506 061
Privacyverklaring
Louis Marcelisstraat 134 - 1970 Wezembeek-Oppem -T 02 783 12 11

design & development by e2e NV